Untitled
Too many thoughts runnin thru my brain. #NeedCoffee #NeedSleep #inthatorder

Too many thoughts runnin thru my brain. #NeedCoffee #NeedSleep #inthatorder

This good stuff

This good stuff

Just enjoying the #Shadows

Just enjoying the #Shadows

Yup, im workin just like this today. You want hair that looks this good and healthy? Come see me at #Rickys on 83rd and Columbus, I’ll hook you up wit that #MixedChicks i use . This stuff has my hair feelin great .

Yup, im workin just like this today. You want hair that looks this good and healthy? Come see me at #Rickys on 83rd and Columbus, I’ll hook you up wit that #MixedChicks i use . This stuff has my hair feelin great .

Well, how bout that? Thats a good feelin right there . Thanks #Rickys

Well, how bout that? Thats a good feelin right there . Thanks #Rickys

Headed home. Finally. Long day. But damn sure gonna enjoy these next two days off. 
I just wanted to grab this image cuz it looked so cool. The visage is skewed by the curve in the window and the flashing lights .

Headed home. Finally. Long day. But damn sure gonna enjoy these next two days off.
I just wanted to grab this image cuz it looked so cool. The visage is skewed by the curve in the window and the flashing lights .

Eye open, minds eye scopin, thought process way beyond just focus, 
Light bars for the masses , Frankie Starfyre’s lasting, forever , ever since nine seven, I’ve been recognized as a bastard. This bars spit is like a christmas gift , you got but didnt know you wanted, lyrically gifted liguistics for any cat that wants it. #Freestyle #JesusInspiresMe #PremonitionProjects #JesusMuhammed #FrankStarfyre #LikeRidingABike

Eye open, minds eye scopin, thought process way beyond just focus,
Light bars for the masses , Frankie Starfyre’s lasting, forever , ever since nine seven, I’ve been recognized as a bastard. This bars spit is like a christmas gift , you got but didnt know you wanted, lyrically gifted liguistics for any cat that wants it. #Freestyle #JesusInspiresMe #PremonitionProjects #JesusMuhammed #FrankStarfyre #LikeRidingABike

Yep, thats what I look like right now lolol come see me 5th Ave btwn 27th n 28th next to the #SexMuseum or at my normal spot 83rd and Columbus every other day #NewMoneySuit #OppoSuits #Rickys

Yep, thats what I look like right now lolol come see me 5th Ave btwn 27th n 28th next to the #SexMuseum or at my normal spot 83rd and Columbus every other day #NewMoneySuit #OppoSuits #Rickys

Me an the orange homie, chillin. I’m rockin the money pants. #NewMoneyPantsSuit #TieToMatch #OppoSuits #Rickys

Me an the orange homie, chillin. I’m rockin the money pants. #NewMoneyPantsSuit #TieToMatch #OppoSuits #Rickys

Dont do it often, but I like a nice hookah.

Dont do it often, but I like a nice hookah.